Advies

Strategisch adviesgesprek

Ontvangt u signalen dat er medicijnen, sieraden of andere goederen bij u in de organisatie worden gestolen?
Of u weet bijna zeker dat een medewerker grensoverschrijdend gedrag vertoont, met alle schadelijke gevolgen van dien?
Meldt die ene medewerker zich wel erg vaak ziek en lijkt dit niet in de haak? Samen nemen we uw casus door om te bepalen welke stappen strategisch de juiste zijn op dat moment.
Als het bij dit gesprek blijft, ontvangt u van mij een afgerond advies met de nemen vervolgstappen.
Lees meer over dit adviesgesprek.

Ondersteuning bij een moeilijk gesprek

Is er een patiënt of familielid dat boos is over een voorval en bijvoorbeeld dreigt om de pers erbij te halen? Ik kan u ondersteunen bij een dergelijk moeilijk gesprek, zodat het gesprek voor alle partijen op een goede manier verloopt.
Lees meer over ondersteuning bij lastige gesprekken.

Toetsing bedrijfsreglement

Een zorgorganisatie heeft naast een arbeidsovereenkomst en een arbeidsvoorwaardenreglement protocollen en vaak ook een bedrijfsreglement. Hierin staan regels voor iedereen die werkzaam is in uw organisatie. Deze regels zijn bedoeld om de goede gang van zaken in de organisatie te bevorderen.
Lees meer over de toetsing van uw bedrijfsreglement.